Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Cameron - 29 juni 2008 21:25

här kommer lite fler bilder från dagens prövning. 

Av Cameron - 29 juni 2008 20:44

Hej alla som läser.


Nu var det alldeles för länge sedan men anledningen är att jag inte använder min kamera lika mycket som jag hade tänkt. Under den senaste veckan så har cykel-SM avgjorts här i falun, idag så avgjordes linjeloppet med 14 varv upp och ner för hoppbeckarna med lite sxtra för att få kilometrarna att ticka undan. Det var en minst sagt utslagsgivande bana och de första som fick problem fick så redan i mastern upp för hoppbacken för första gången!


De stora favoriterna var de hemvändande pro-tour proffsen Tomas Lövqvist, Gustav Larsson och Marcus Ljunqvist. Vinnaren av dagens lopp var dock Jonas Ljungblad efter en spurt där han förpassade Nicklas Axelsson och Tomas Lövqvist till 2a resp. 3e plats.


min roll i dagens lopp var underordnad då jag fick släppa redan på andra varvet men lyckades ta mig ikapp idag och så även på tredje men även då lyckades jag ta mig ikapp men ute på fjärde så blev backen för mycket och jag tog mitt pick och pack och åkte hem och duschade. För egen del tyckte jag att de kunde jämnat hoppbacken med marken till dagens tävling med det kunde inte göras...


några bilder fick jag ihop också och här är de, håll till godo!


ha det bra till nästa gång (när det nu blir...) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards